sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Viikko lopusta ja uudesta alusta



1. Olin itsevarma ja varma siitä mitä aijoin sanoa. Näin The Kidin puistossa ja hän tiesi mitä tulevan piti. Kerroin että en pysty enään olemaan hänen tyttöystävänsä ja vaikka sydämmässä sattuikin niin pirusti, jaksoin silti vielä uskoa että se on oikein. Hän sanoi että haluaa pysyä ystävinä, vaikka parina erottaisiinkin. Että seksiä saisin häneltä aina, jos vain pyytäisin. Satutin sitä miestä melkoisesti ja se ei ottanu sitä hyvin. Erottiin kiusallisesti ja surullisesti.

2. Itketti niin että en nähnyt. Miksi olin niin itsekäs. Saisinkohan miehen takaisin? Ei. En halua.
Vittu tämä on paskaa.

3. Työkaverini järjestivät staff night out.... tietysti The Kidin baarissa, jossa se työskentelee. Kamppailin  että pitäisikö mennä vai ei. Halusin ja toivoin, että mitä jos me juhlittaisiin yhdessä ja vedettäis huimat humalat päähän ja voitais ihan casualisti vaan maata yhessä.... sehän vois toimia, eikö?
Kaverille kerroin suunnitelmistani. Hän katsoi mua kuin idioottia ja totesi että koska olin se, joka erosi oon myös vastuussa siitä että en satuta toista enempää. Kaverisuhde eron jälkeen toimii, jos molemmat on samalla tasolla, mutta tässä tilanteessa hän rakastaa ja mä en. Ystäväni sai mut ymmärtämään, että en voi mennä ja leikkiä tunteilla vaan tehdä erosta totta. Niinpä menin baariin vain pariksi minuutiksi, sanoin hei ja anteeksi, otin kaverini ja mentiin toiseen baariin.
Sinne jätin Kidin soittamaan kitaraa sille lavalle, missä hänet tapasinkin. The Kidin tarina oli tässä ja niin oli myös meidän yhteinen aikamme.

Työkavereitteni kanssa päädyttiin baarista baariin ja juomaa juoman perään. Tajusin olevani sinkku, vapaa ja humalassa. Huomasin sinä iltana myös työkaverini; ruotsalaisen Amstelin. Toiset myös vihjailivat kovasti, että heihei toi meidän Amstelihan on myös sinkku että vinkvink. Katsoin sitä ja mietin että jumankautahan se on kuuma.
Joimme, tanssimme, joimme lisää ja tanssimme tyhmemmin. Baari suljettiin ja jäin vielä kadulle viimeisten joukoissa hillumaan. Siinä mulle tuli juttelemaan poika, jonka silmät hymyili ja huulet kertoi että ollaan kävelemässä samaan suuntaan. Sen matkaan lähdin ja pojan kämpille päädyin juomaan rommia. Siellä kun istuin vieraalla sohvalla, vieraan miehen asunnossa, tajusin että olin oikeasti sinkku ja pian tulisin harrastamaan känniseksiä. Mies oli niin humalassa, että eihän siitä seksistä oikeen mitään tullut, otin kamat ja lähdin asunnosta sanomatta numeroani tai edes nimeäni.
Aamu oli kaunis, olin todella onnellinen ja vapaa.

4. Krapula.

5. Töissä vietin neljä tuntia Amstelin kanssa kahdestaan jakaen flaijereita ympäri kaupunkia. Se oli ensimmäinen kerta kun kunnolla tutustuttiin. Hän osoittautukin aika mielenkiintoseks ihmiseks ja meillä synkkas todella hyvin. Päätettiin perustaa bändi.

6. Ensimmäistä kertaa aikoihin otin omaa aikaa, ilman ketään. Menin puistoon piirtämään. Illalla menin töihin baariin ja kun juttelin siellä Amstelin kanssa, huomasin että olin ihastunut. Kikattelin kuin teinityttö ja kerroin typeriä vitsejä. Luultavasti halusin vain maistaa sitä ihanaa kroppaa ja tuntea sen niiiiin seksikkään kehon vasten omaani.

7. Törmäsin Amsteliin katufestareilla. Tajusin, että haluan oikeasti nyt vain olla sinkku ja olla vapaa. En halua olla ihastunut ja ajatella jotain muuta koko ajan. Haluan vaan pitää hauskaa sen seurassa ja tulla oikeasti hyviksi kavereiksi, niin ettei koko ajan tarvi ajatella että vittu kun vaan se suutelis mua. Päätin huijata itseni ajattelemaan, että en ole ihastunut.

Nyt on viikko siitä kun erosin The Kidistä ja olen hämmentynyt. On tapahtunut niin paljon tämän pienen pääni sisällä. Huomaan kuitenki kasvaneeni isommaksi ja vahvemmaksi. Olen taas sinkku, mutta en samoin kuin ennen. Jotain on muuttunut ja tuntuu että se on tuonut tullessaan tasapainoa ja rauhaa.
Tiedän paremmin mitä haluan ja mitä tarvitsen.
Nyt tarvitsen aikaa erota The Kidistä kunnolla, hauskanpitoa, vapautta ja ystävyyttä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti